Αποστολή – Παράδοση Προϊοντων

ΑΠΟΣΤΟΛΗ με courier:

Πολιτική Αποστολών

Η Pureyums συνεργάζεται με την εταιρία κούριερ ACS και BOX NOW για παραγγελίες εντός Ελλάδας

Κόστος μεταφορικών (Αποστολές σε όλη την Ελλάδα.)

  • Tο κόστος αποστολής με την BOX NOW διαμορφώνεται στα 3,5€.
  • Tο κόστος αποστολής με την ACS διαμορφώνεται στα 3,5€.
  • Τα μεταφορικά είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 60€

Χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης για αποστολές εντός Ελλάδας είναι 2-4 ημέρες ενώ για Ταχυδρομικούς Κώδικες εντός Ελλάδας που ορίζονται ως δυσπρόσιτες περιοχές σύμφωνα με το σύστημα της εταιρίας κούριερ ACS υπολογίζονται στις 3-5 ημέρες.

Ευθύνη Εταιρίας

Η Εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει και ουδεμία υποχρέωση αποζημίωσης υπέχει, για τυχόν αλλοίωση των σνακς, τα οποία έχουν ήδη παραδοθεί στον καταναλωτή, και η οποία τυχόν επέλθει, από τη μη τήρηση των ενδεδειγμένων οδηγιών συντήρησης των προϊόντων μας από μέρους του, μετά την παράδοση της παραγγελίας από τους αρμόδιους συνεργάτες μας. 

Προς το σκοπό διασφάλισης της υψηλής ποιότητας των προϊόντων μας, έχουμε διενεργήσει όλους τους απαραίτητους εργαστηριακούς ελέγχους, προτού σας παραδώσουμε τα σνακς, τα οποία έχετε παραγγείλει. Σας προτείνουμε, όπως καταναλώνετε τα σνακς, τα οποία σας παραδίδουμε μέχρι την ημερομηνία λήξης τους και σε κάθε περίπτωση, όπως ακολουθείτε τις οδηγίες συντήρησης των σνακς, τα οποία σας παραδίδουμε, ως αυτές αναγράφονται στην συσκευασία τους αλλά και στην προιοντική σελίδα. 

Μετά την λήψη της παραγγελίας, η δέουσα συντήρηση των προϊόντων, αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του καταναλωτή/παραλήπτη. Στην περίπτωση αυτή, δε χωρεί από την Εταιρεία μας οποιαδήποτε επιστροφή ή/και αντικατάσταση των παραγγελιών, τις οποίες έχετε ήδη παραλάβει, και δε λαμβάνει χώρα επιστροφή χρημάτων από την Εταιρεία μας για τις εν λόγω παραγγελίες.

Η Εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει, για τυχόν παραλείψεις/ανακρίβειες από μέρους του καταναλωτή/παραλήπτη, αναφορικά με τα στοιχεία παράδοσης της παραγγελίας (ενδεικτικά διεύθυνση παράδοσης, τηλέφωνο επικοινωνίας κλπ.), την οποία έχει ήδη διενεργήσει και τα οποία τυχόν έχουν ως αποτέλεσμα την μη δέουσα ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας.

Η Εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει, στην περίπτωση κατά την οποία, ο καταναλωτής/παραλήπτης δεν είναι φυσικά παρόν στην διεύθυνση την οποία μας έχει παραχωρήσει για την παράδοση της παραγγελίας του ή/και στην περίπτωση κατά την οποία δεν είναι δυνατό να τον βρούμε στα στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία μας έχετε παράσχει, για την παράδοση της παραγγελίας του.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, δεν λαμβάνει χώρα επιστροφή χρημάτων από την Εταιρεία μας. Ο χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων, τα οποία του ζητούνται και μας δηλώνει, προκειμένου να διενεργήσει την παραγγελία του, μέσω της ιστοσελίδας μας, αλλά και για τη διαθεσιμότητά του, στον χώρο παράδοσης της παραγγελίας του και στα στοιχεία επικοινωνίας του, τα οποία έχουμε στη διάθεσή μας από αυτόν.

Σε περίπτωση κατά την οποία, για οποιοδήποτε λόγο, πιθανολογείται ότι θα καθυστερήσει η προγραμματισμένη παράδοση της παραγγελίας σας, η Εταιρεία μας θα σας ενημερώνει εγκαίρως ως προς αυτό, και θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να εξυπηρετήσει ομαλώς την παραγγελία σας και να σας την παραδώσει κατά την προγραμματισμένη ημέρα παράδοσης αυτής.

Εάν η παράδοση της παραγγελίας σας, δεν καταστεί εφικτό να παραδοθεί, κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία, σύμφωνα με τα ως άνω αναφερόμενα, η Εταιρεία μας, θα σας ενημερώνει εγκαίρως ως προς αυτό, και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η παραγγελία σας, να σας παραδοθεί, όσο τον δυνατόν πιο άμεσα. Σε αυτή την περίπτωση, δεν δύναται να λάβει χώρα επιστροφή των χρημάτων σας από την Εταιρεία μας για την εν λόγω παραγγελία.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννοήσεως και πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Σε κάθε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν στην έδρα της εταιρίας μας εντός 3 ημερών, τότε η εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή από εμάς των προϊόντων. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Επισημαίνεται τέλος ότι δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.